Budování značky a image společnosti
návrhy a redesign loga - značky grafické návrhy loga, značky, redesign
návrhy katalogů, letáku, plakátů, PF katalogy, brožury, plakáty, letáky, PF, DTP
grafický návrh vizitky, komplimentky a obálky vizitky, komplimentky, obálky, hlavičkové papíry

GRAFICKÝ NÁVRH LOGA - ZNAČKY - BRANDING

LOGO je hlavním prvkem grafického stylu společnosti a tvoří IMAGE FIRMY. Proto ho navrhujeme tak, aby bylo vždy ORIGINÁLNÍ, ZAPAMATOVATELNÉ a NEZAMĚNITELNÉ. Z dlouholeté praxe víme, že nezáleží na kvantitě návrhů ani počtu grafiků, ale nápadu a cítění.

CO JE SOUČÁSTÍ ZPRACOVÁNÍ LOGA OD NÁS?
- návrhy 2-3 variant loga a jeho korektury (počet dle ceníku)
- ukázka použití ve firemní tiskovině, tzn. v ceně je tedy i návrh vizitky nebo komplimentky
- barevná a černobílá variata loga
- licence na používání loga
- finální soubory ve formátech EPS, AI, PDF a JPG
- nepožadujeme zálohu předem, fakturujeme až po dodání návrhů

POSTUP REALIZACE
Protože je logo provázáno s většinou firemních dokumentů, tak i jeho vizuální podoba by měla korespondovat s oborem podnikání vhodným výběrem písma, barevnosti nebo použitím grafických prvků. Proto u každé zakázky probíhá nejprve osobní setkání se zájemcem o zpracování loga, kde si pečlivě vyslechneme, co nejvíce podrobností o společnosti, podnikatelskému záměru, ale také cílové skupině (zákazníci) a jeho představě o podobě logotypu. Na základě těchto informací pak začínáme s tvorbou návrhů. Nejprve předběžnými skicami, které následně převádíme do vektorové digitální podoby. Jako výsledek předkládáme výběr ze 2 až 3 variant logotypu. Součástí prezentace návrhů loga je také jeho barevné i černobílé provedení a ukázka použití ve firemní tiskovině, nejčastěji vizitce.

U větších projektů zpracováváme po výběru loga také grafický manuál, který určuje závazná pravidla použití logotypu, konstrukce, barevnosti, varianty, písma, rozkreslení vybraných tiskovin a reklamních předmětů, grafiku webových stránek, dalších firemních prezentací, nebo např. i potisk automobilů či design interiéru nebo exteriéru prodejny. Grafický manuál předáváváme v tištěné i elektronické podobě. U menších zakázek lze zpracovat pouze manuál loga jako jednodušší verzi, případně vytvořit pouze samostatné logo a předat ho klientovi jako soubory (EPS, PDF, JPG).

REDESIGN neboli UPGRADE LOGA
Chcete-li vylepšit vzhled Vašeho stávajícího loga, můžeme Vám nabídnout jeho redesign. Opět je nejlepším řešením osobní schůzka, kde kromě výše zmíněných věcí, zjištujeme, co ze starého loga by bylo dobré ponechat a co naopak inovovat. Pokud se jedná o zavedenou značku nebo logo s historickou tradicí, provádíme většinou jeho rekonstrukci. V tomto případě je kladen důraz na zachování vizuální podoby značky a současně její modifikaci do nové moderní podoby. Je ale více cest, jak udělat dobrý redesign, někdy toho ze starého loga moc nezbyde :).

DOBA ZPRACOVÁNÍ loga nebo redesignu je většinou týden až dva, orientační CENY najdete zde.

Zpracování loga coclea

Vytvoření značky Ma Maison

Návrh logotypu Alice in Paris

Realizace Loga Avicena

Návrh loga Na Plachtě

logo pro restauraci Spark

Logotyp Edubee

Logo Gelateria Corso

Logo Mixpoint

Realizace osobního loga

Logotype Slavik

Logotype Miru Miru

Logotype Pet fashion

Logotype CESB

Logotype Exaudio

Logotype Luxury dog

Logotype MACH3D

Logotype Oliveoil

Logotype S4L

Logotype VITTORE

Logotype UGS

Logotype Vector

Logotype Zhineng

Logotype Nathan

Logotype OSA

Logotype SGS

Logotype Semix

Ukázky grafických návrhů loga

- vytvoření značky
- návrh logotypu s použitím písma
- piktogramy a symboly

NAHORU

© D-SIGN.CZ     tel.: +420 603 570 065     email: kontakt@d-sign.cz     www.d-sign.cz     www.kuklikova.cz